چاپ كارت PVC

طراحي و چاپ انواع كارت پي وي سي PVC

چاپ كارت PVC

چرا PVC؟

چاپ كارت PVC سالهاست كه به دليل جنس با دوام و كيفيت بالاي PVC محبوب تر از چاپ كارت با ساير متريال هاست. استفاده از اين نوع پلي وينيل كلرايد براي چاپ كارت در عين كيفيت و دوام بالا بسيار به صرفه است. يكي از مهم‌ترين مزاياي چاپ كارت PVC مقاومت اين نوع كارت ها در برابر خم شدن و شكستن است، از طرف ديگر ضد آب بودن كارت پي وي سي و آسيب ناپذيري آن در برابر حرارت و فشار از ويژگي هاي بسيار مثبت و كاربردي كارت پي وي سي قلمداد مي‌شوند.

چه كارت هايي بايد از جنس پي وي سي باشند؟

چاپ كارت پي وي سي براي كارت شناسايي ، كارت ويزيت ، كارت هديه ، كارت گارانتي و كارت تخفيف بسيار متداول است چرا كه اين نوع كارت ها بايد با دوام باشند و رنگ ها را به بهترين شكل ممكن نمايش دهند. اين ويژگي ها در اين نوع خاص از پلاستيك كاملا رعايت شده و از همين رو، ما در داتكو چاپ كارت PVC را به تمام مشتريانمان پيشنهاد مي‌كنيم.

كارت PVC با چه ضخامت‌هايي چاپ مي‌شود؟

چاپ كارت پي وي سي در ضخامت‌هاي 500 و 760 ميكرون مرسوم تر است، با اين حال نمونه كارت هاي پي وي سي داتكو هيچ محدوديتي در اين باره ندارند. كارت PVC با ضخامت 500 ميكرون براي چاپ كارت ويزيت، و كارت PVC با ضخامت 760 ميكرون براي چاپ ديجيتال كارت پرسنلي استفاده مي‌شود.

چاپ كارت PVC چه انواعي دارد؟

چاپ كارت پي وي سي يا به صورت ديجيتال و يا افست انجام مي‌شود. در روش ديجيتال با دستگاه چاپ كارت پرسنلي ، كارت خام داخل دستگاه قرار مي‌گيرد و باقي مراحل را كارت پرينتر انجام مي‌دهد. در نهايت كارت چاپ شده از دستگاه خارج مي‌شود. اين عمليات كمتر از پنج دقيقه زمان مي‌برد اما چاپ كارت در تيراژ بيشتر از 200 عدد با اين دستگاه‌ها از نظر اقتصادي به صرفه نيست. 
چاپ كارت به روش افست مقرون به صرفه تر است اما حداقل تيراژي كه با چاپ افست كارت پي وي سي چاپ مي‌شود 500 عدد است، از طرف ديگر اين تيراژ كارت پي وي سي بايد يك طرح ثابت باشد. با توجه به اين مسائل، چاپ كارت پرسنلي به صورت ديجيتال و چاپ كارت ويزيت به صورت افست توصيه مي‌شود.

قيمت چاپ كارت پي وي سي به چه صورت محاسبه مي‌شود؟

با توجه به اينكه چاپ كارت پي وي سي انواع مختلفي دارد، قيمت ها بسته به تيراژ و نوع چاپ مي‌توانند بسيار متغير باشند. جهت دريافت ليست تعرفه ها با كارشناسان بخش فروش تماس بگيريد .

سفارش چاپ PVC چگونه است و چقدر زمان مي‌برد؟

براي سفارش لازم است ابتدا فايل ارسالي شما مطابق استانداردهاي چاپ باشند، اين استانداردها بسته به نوع چاپ ديجيتال يا افست و ضخامت كارت پي وي سي اي كه مد نظر داريد متفاوت هستند. براي دريافت ليست استانداردها و مشخصات با كارشناسان تماس بگيريد. چاپ كارت PVC به صورت افست از زمان ثبت تا تحويل سفارش شما حدود 10 تا 15 روز كاري زمان مي‌برد. اما چاپ كارت PVC براي تعداد كمتر از 100 كارت كمتر از يكروز و براي تيراژهاي بالاتر حداكثر يك هفته طول مي‌كشد.

منبع : www.datco.ir 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد