انواع كارت PVC ( كارت پي وي سي)

طراحي و چاپ انواع كارت پي وي سي PVC

انواع كارت PVC ( كارت پي وي سي)

انواع كارت PVC

كارت تبليغاتي:

كارت هاي P.V.C تبليغاتي، كارت‌هايي ايده‌آل براي گروه هاي بازرگاني، بنگاه هاي اقتصادي و شخصيت‌هاي مهم تجاري مي‌باشد. اين كارت حاوي اطلاعاتي چون، نام مجموعه، نشاني، سايت اينترنتي، شماره تماس و فكس مي‌باشد. قطعاً اين كارت ها در تقويت و حفظ ارتباط با مشتريان، جلب مشتريان جديد تأثيرگذار خواهد بود. قطر اين كارت ها از 300 تا 760 ميكرون مي باشد و به خاطر جنس پلاستيكي محكم و غير قابل نفوذ آن مقاومت زيادي در برابر فشار و يا مواردي مثل شسته و خيس شدن كارت از خود نشان مي دهند. به خاطر ساختار غير قابل نفوذ خاص كارت هاي پي وي سي رنگ جوهرهاي چاپ به خورد كارت پلاستيكي نمي‌رود و به همين خاطر رنگ‌ها با شفافيت و كيفيت بالايي ظاهر مي‌شود.

كارت عضويت يا وفاداري:

كارت عضويت و يا هواداري، كارتي است كه بوسيله آن، فرد عضوي از يك جمع، تشكل و يا گروه مي‌شود. وقتي تعداد مصرف كنندگان و يا خريداران از يك كالا يا خدمات بالا برود، مي‌توان با توجه به نظرات و روحيات مشترك آنها يك مجموعه از افراد را بوجود آورد. كارت عضويت و هواداري، راهي است براي ايجاد ارتباط با مشتري تا بتوانيد مردم را در جريان تغييرات و يا خدمات جديدي كه برايشان فراهم آورده‌ايد بگذاريد. هتل‌ها، پاساژ‌ها، تيم‌ها و باشگاه‌هاي ورزشي، رستوران‌ها و ديگر مكان‌هايي كه عضوهاي تقريباً ثابت دارند از اين كارت‌ها استفاده مي‌كنند. كارت‌هاي عضويت و هواداري با كيفيت، باعث افزايش اعتبار مجموعه در نزد مشتريان خود شده و اطمينان آنان را جلب خواهد نمود.

كارت حضور و غياب :

امروزه شركتها و مؤسسات، براي نظارت بر حضور و غياب و رفت و آمد كارمندان و كاركنان خود، استفاده از سيستمها و دستگاههاي كنترل تردد و كارتهاي هوشمند حضور و غياب كه به كارت ساعت زني و يا كارت كنترل تردد مشهور هستند را نياز اساسي خود ميدانند. همچنين استفاده از سيستمهاي كنترل تردد و كارتهاي با كيفيت حضور و غياب موجب كاهش هزينه هاي ميشود. شركت داتكو مفتخر است تا بعنوان يكي از بزرگترين تأمين كنندگان كارتهاي كنترل تردد و حضور و غياب و توليد كننده انواع كارت خام PVC به مشتريان محترم خدمت رساني كند.

كارت هديه :

يكي از بهترين روش هاي جذب مخاطبين، بخشيدن يك هديه به آنها است. شما مي‌توانيد با دادن يك هديه جالب توجه امكان بالايي را براي آشنايي و يا حفظ يك مشتري بوجود بياورد. كارت‌هاي هديه به ميزان زيادي در بين مردم محبوبيت دارند. در واقع اين كارت يك بيلبورد كوچك و متحرك است كه در كيف پول و يا كمد وسايل شخصي يك نفر هميشه جلب توجه خواهد كرد. استفاده ازاين كارت‌ها به سرعت رو به رشد مي باشد تا جايي كه در سال 2007 تا 100 ميليارد دلار براي شركت ها گردش مالي ايجاد كرد. از آنجا كه مشتريان بسيار مختلفي از اين كارت ها استفاده مي‌كنند ديگر جاي تعجب نيست كه خرده‌فروشان عرضه كارت‌هاي هديه را به عنوان يك روش محبوب و مورد قبول جهت جذب مشتري استفاده كنند.

كارت هديه بانكي :

 

كارتهاي هديه بانكي به صورت غيرقابل شارژ و در مبالغي با ضرايب 50،000 ريال قابل صدور مي باشند. دارنده‌ كارت هديه بانكي مي‌تواند از اين كارت براي خريدهاي اينترنتي،‌ خريد از طريق پايانه‌هاي فروش (POS) و يا دريافت وجه نقد از طريق خودپردازها استفاده نمايد. در صورت برداشت از خودپردازهاي ساير بانك‌ها، خريد از پايانه فروش ساير بانكها و مانده گيري از هر پايانه غير، كارمزد طبق تعرفه بانك مركزي توسط بانك صادركننده كسر خواهد شد. در ضمن وجوه اين كارت‌ها قابل انتقال نمي‌باشد.

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد