چاپ كارت تكرنگ طلا كوب و نقره كوب

طراحي و چاپ انواع كارت پي وي سي PVC

چاپ كارت تكرنگ طلا كوب و نقره كوب

 

چاپ طلاكوب (Gold foil) روي كار ويزيت جلوه‌ي درخشان تر و خاص تري به كارت شما مي‌بخشد. كارت ويزيت مي‌تواند تعيين كننده‌ي اولين برداشت مخاطب از شما و كسب و كارتان باشد و چاپ طلاكوب يا نقره كوب روي كارت ويزيت فرصتي است تا در برداشت اول تاثرگذارتر باشيد.

ويژگي هاي ظاهري چاپ طلاكوب و نقره كوب روي كارت PVC

  • ظاهر آينه‌اي براق
  • چشم‌گير و متمايز
  • ايده آل براي طلاكوب لوگو

براي سفارش چاپ طلاكوب و نقره كوب روي كارت PVC كافي است طرح خودتان را ارسال و يا يكي از طرح هاي پيشنهادي ما را انتخاب كنيد. 
چاپ كارت پي وي سي با ويژگي طلاكوب يا نقره كوب، ظاهري منحصر به فرد به كارت پي وي سي مي‌دهد. كارت ويزيت، كارت هديه يا حتي كارت تخفيف با يك طرح خلاقانه‌ي طلايي يا نقره‌اي، قطعا ميان بيست كارت مشابه، خود نمايي مي‌كند.

طبق رضايت سنجي هايي كه از مشتريانمان تهيه كرده‌ايم، طلاكوب كارت پي وي سي باعث شده تا در نمايشگاه ها و سمينارهايي كه رقابت بين برندها مشهودتراست، سريع تر و بهتر به چشم بيايند.

براي مثال به آن دسته از مشتريانمان كه در بخش هاي فولاد و آهن آلات فعاليت داشته‌اند، كنقره كوب روي كارت PVC با نقره كوب را پيشنهاد مي‌كنيم. با اين كار علاوه بر اينكه هربار مورد تعريف و تمجيد اطرافيان قرار مي‌گيرند، محصولات و زمينه‌ي كاريشان را نيز به خوبي به مخاطب معرفي مي‌كنند.

با چاپ تكرنگ كارت پرينترهاي چاپ مستقيم ما ديگر دغدغه‌ي غير ممكن بودن طرح پيشنهاديتان را از سر بيرون كنيد. در داتكو كار نشد ندارد!

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد