انواع كارت PVC (پي وي سي 2)

طراحي و چاپ انواع كارت پي وي سي PVC

انواع كارت PVC (پي وي سي 2)

انواع كارت پي وي سي (2)

كارت مشتريان ويژه (VIP)

كارت VIP امكاني است كه شما براي مشتريان و اشخاص ويژه در نظر گرفته ايد. اين مزيتي است كه مجموعه شما فقط براي افراد خاص درنظر مي‌گيرد. با اعطاي كارت مشتريان ويژه (VIP)، تعداد و نشاني و ويژگي‌هاي خصوصي هر يك از مشتريان با ارزش، براي شما مشخص مي‌شود و مي‌توانيد آمار دقيقي از آنها داشته باشيد. اين كارت براي كالا‌ها و اجناس لوكس و گران‌قيمت استفاده مي‌شود و به خاطر بالا بودن قيمت كالا درصد تخفيفي كه به مشتري اختصاص داده مي‌شود از ارزش و مقبوليت بالايي برخوردار است. با ارائه VIP كارت، اعتبار و اهميت مشتري نزد شما مشخص مي‌شود كه در حفظ و افزايش تعداد آن بسيار تاثيرگذار خواهد بود.

 كارت گارانتي :

در سال‌هاي اخير با گسترش بازار توليد محصولات صنعتي و غيرصنعتي كه از تكنولوژي روز بهره مي‌برند بحث خدمات پس از فروش مطرح گرديده است. بسياري از شركت‌ها، سازمان‌ها و مراكز خصوصي و دولتي در اين مورد فعاليت گسترده‌اي انجام مي‌دهند. در اين شرايط كارت‌هاي گارانتي بهترين وسيله براي ايجاد اطمينان خاطر نزد مشتريان خواهد بود. چرا كه اين كارت سند ضمانت شما در مقابل خريد يا عقد قرارداد يك مشتري با شماست. پس هرچه جنس اين كارت محكم‌تر و مقاوم‌تر و طراحي آن زيباتر و حرفه‌اي تر باشد به اعتبار شما نزد مشتري بيشتر كمك خواهد كرد.

كارت تخفيف :

امروزه با رشد كارخانه‌هاي مختلف و تنوع توليدات اجناس، رقابت سنگيني ميان فروشندگان و توليدكنندگان بوجود آمده است. اين در حالي است كه قيمت، يكي از مهمترين مؤلفه‌هاي تأثيرگذار بر روند فروش يك محصول مي‌باشد. در اين شرايط با يك كارت تخفيف زيبا مي‌توان توجه خريداران بسياري را به يك كالا يا نام تجاري جلب كرد و مطمئن بود كه خريدار، دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. اين نوعي تضمين براي گردش و رونق تجاري شما محسوب مي‌شود. از آنجا كه مخاطبان شما براي دريافت اين كارت، فرم پر مي‌كنند مي‌توانيد از آنها اطلاعات كاملي كسب نماييد و مشتريان ثابت خود را بشناسيد. در نهايت شما مجموعه‌اي حرفه‌اي و منسجم خواهيد بود كه كالا و خدمات خود را با قيمتي مناسب در اختيار مخاطب قرار مي‌دهيد.

كارت اعتباري :

كارت اعتباري وسيله‌اي از سامانه پرداخت است. كارت اعتباري به اشخاص اين امكان را مي‌دهد كه بر پايه نوع قرارداد، از خدمات استفاده نمايند. كارت هاي اعتباري عبارت هستند از: كارت اعتباري با حافظه و پردازشگركه به آنها كارت هوشمند نيز مي‌گويند. كارت اعتباري پردازش همزمان كه معمولاً به شكل كارت‌هاي مغناطيسي عرضه مي‌شوند. كارت اعتباري بدون تماس (RFID) صادر كنندگان كارتهاي اعتباري مي‌توانند بانك ها، مؤسسات مالي و اعتباري، شركت‌ها و ارگانها باشند. كارت اعتباري در بانك هاي ايران در راستاي افزايش محصولات سبد كارت‌هاي بانكي و ارائه خدمات نوين بانكداري الكترونيك عرضه گرديده است.

شركت داتكو مركز تخصصي چاپ و طراحي كارتهاي اعتباري


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد